Tag Archives: florals

Studded Denim

Happy Sweet 16 to me!! Yay, I hoped you guys had the chance to celebrate it with me. I mean, it would be a lot of fun if I was with all of my friends tho. haha. Hey! I’m not complaining! Good thing my Best Friend, Geena is always on the go so I had the time to spend my birthday with her! Plus, she was my photographer for a day!!! Anyhoo, giving you a quick tour of the place where I had my simple birthday lunch!

Birthday21Birthday10Birthday14 Birthday18I chose this place because the interiors are so young, lovely and dainty!! I turned nineteen last July 29,2013 and I do not want to feel that I am really old already, hence the place! hahaha. Well, Stacy’s won for letting me feel like a child again.. even for a little while! lol proof that I don’t want to be nineteen!! Can I be 16 FOREVER?

What I find cute with Stacy’s, was they served costumers/us some complementary popcorn to munch on so we wouldn’t be annoyed and bored while waiting for the food! Way to go Stacy’s lol. For the record, the food was good. I mean.. you know, just the typical food you’ll find everywhere. Not those kind with different taste of “something” haha can’t really explain it though. But twas kinda.. sorta.. tasty! hahaha. Well plus points because the rice was so cute!!! Heart shape, even!

Birthday13

Complimentary Popcorn

FoodHooray for the simple yet sorta yummy food! lol. Let’s now criticized what I wore. Oh please, don’t! hahaha. I’m such a weirdo 😦

Birthday7Birthday5Forever21 sandals; @etzyhub Brown Studded Watch

Birthday8SM accessories Braided Brown Belt

Birthday6Forever21 Dress

Birthday9Birthday24 Birthday23Birthday23Aichelyyy

Advertisements

Leave a comment

Filed under fashion

Denim x Floral

1F

Am I too late if you see me wearing this kind of ensemble? The most popular look (for me) during summer and I think up to now… The Denim x Floral look everyone! *drumroll* Lol. I dunno what sets me earlier to go for this look. Maybe I haven’t tried this when it was still a trend but I don’t think it would be old news for all. Denim and floral doesn’t go out of style no matter what season we are in! Agree?

7F

Guess Denim TopLandmark Belt

2F

Orange Bag gifted by a friend; Amanda’s Place floral skirt

5F6F4F

@anythingwired8 Flower crown

Of course this whole look wouldn’t be complete without wearing my favorite flower crown from @anythingwired8. I always wear this one, can you tell? hahaha. I really think it matches all my look.. whenever, whatever.. lol. But hey I’m serious. It never fails to amaze me when I pair it with my outfit posts.

3F

8F

Finished my look with my new shoes from Parisian… the cat face loafers!! They are my favo now so don’t blame me if I wear them with almost all of my outfit. hahaha. Oh wait, did I mention that this is what I wore in a movie date with my niece, Keannedra? I already watched We Despicable Me 2 yesterday with my friends but because my niece really wanted to watch it with me and she is kind of a spoiled brat.. my sister (her mom) made me her companion in the movie house.. which means it was their treat. haha. OKAY… enough for this long post… bye

PS: Yay for my come back post!!! More ootd tomorrow. I promise to update this often!

Leave a comment

Filed under aizelgonez, beauty, clothes, family, fashion, Friends, Funny, hairstyle, neon, ombrehair, outfit, sponsor, summeroutfit